11 Mayıs 2010 Salı

PASKALYA ÇÖREĞİ

       Bu tarifi, Sentez Yayınevi&Beyaz Balina Yayınları,"Geleneksel
Esintilerle Günümüz  Türk Mutfağı" adlı kitaptan aldım.Kitapta damla
sakızlı olarak tarif verilmiş ben sade tercih ettim.
      Malzemeler
1 kg un
4 adet yumurta(birisinin sarısı ayrılacak)
350gr şeker
1 paket margarin
2 yemek kaşığı mahlep
5-6 adet damla sakızı(ben kullanmadım)
1 fiske tuz
1.5 su bardağı ılık süt
50 gr  yaş maya
Üzeri için;
1/2 su bardağı kıyılmış fındık (ben kullanmadım)
Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. Damla sakızlı nasıl olur acaba çok merak ettim..:)

    ellerinize sağlık,sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ooh mis gibi en önemlisi ev yapımı olması şifa olsun selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  4. Çok severim paskalya çöreğini.Ellerine sağlık nefis olmuş

    YanıtlaSil
  5. Hım
    kuzu kuzu yatmış öylece tabağın içine senin paskalya :))
    sakin nefis mis gibi görünüyor ellerine sağlık canım.
    Afiyetler olsun.
    Sevgiler ve hayırlı cumalar dilerim.......

    YanıtlaSil
  6. sa,
    ellerine sağlık Hatice ablacığım,çok güzel görünüyor.hayırlı akşamlar.

    YanıtlaSil