13 Ocak 2011 Perşembe

PEYNİRLİ POĞAÇA

PEYNİRLİ POĞAÇA
Uzun zamandır poğaça yapmadığımı farkettim ve kolları sıvadım .
Mayalı poğaça tadında oldukça  yumuşak ve hafif bir poğaça oldu.
Feriha Ablamın da tavsiyesi üzerine ilk olarak  (zeytin yağı yerine )
fındık yağı kullandım ve sonuçtan oldukça memnun kaldım.
Malzemeler
2 yumurta (1 yumurta sarısı üzeri için ),
1 çay bardağı fındık yağı (orta büyüklükte),
1 çay bardağı yoğurt,
2 yemek kaşığı dolusu  tereyağı,
1/2 kabartma tozu,
1 çay kaşığı karbonat,
Az miktarda tuz,
Aldığı  kadar un (yumuşak bir hamur olacak)
İç malzemesi:peynir,maydanoz

8 yorum:

  1. Ellerinize sağlık,çok güzel gözüküyor..
    uzun süredir ben de yapmadım :)
    Haftasonu yapmalı Allah izin verirse..
    HAYIRLI AKŞAMLAR OLSUN..

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor
    yanınada tavşan kanı bir çay ile ne de iyi gider
    ellerine, emeğine ve yüreğine sağlık
    gürbulaktan selamlar

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık elimde çayım var yanında ne iyi olur

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık arkadaşım poğaçalar nefis olmuş.
    Bak şimdi yorum yazarken aklıma geldi bende uzun zamandır poğaça yapmadım:)canımçekti şimdi.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Pek güzel kabarmış poğaçaların ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  6. ELLERİNE SAĞLIK,GERÇEKEN ÇOK GÜZEL YUMUŞACIK VE LEZZETLİYDİ POĞAÇALARIN,BURADAN HERKESE DUYURUYORUM :))) GÜVENLE YAPABİLİRSİNİZ MEMNUN KALACAKSINIZ

    YanıtlaSil
  7. hımm nefisler ellerine sağlık canım afiyet olsun

    YanıtlaSil
  8. merhabalar:)
    bayıldım sayfanıza...
    samimi cıvıl cıvıl ve dolu dolu...
    seveseve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi beklerim sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle...:)

    YanıtlaSil