2 Mayıs 2010 Pazar

ŞEKERPARE

           Şekerpare tarifini "Oktay Usta'yla Lezzet Yolculuğu" adlı kitaptan aldım .
Kitapta  kakaolu şekerpare tarifi vardı.
Daha önce kakaolu denemiştim doğrusu o da çok güzeldi.
 Bu arada tatlıyı kızım ile birlikte yaptık .Küçük olanlar ona ait.
Malzemeler:
1 paket margarin
3 adet yumurta
yarım  çay bardağı sıvıyağ
yarım çay bardağı pudra şekeri
yarım çay bardağı irmik
1 çay  bardağı hindistan cevizi
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
alabildiği kadar un
Şerbeti için
4 su bardağı toz şeker
3.5 su bardağı su
4'de bir limon
üzerine fındık(ben kullanmadım onun yerine hindistan cevizi kullandım)
AFİYET OLSUN

6 yorum:

  1. Süper bir görüntüsü var. Ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  2. LEZZETİNİ UNUTTUM DÜŞÜNDÜM AMA HATIRLIYAMADIM:)) SEVİNSEM Mİ ÜZÜLSEM Mİ ANLAYAMADIM ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
  3. Ellerine saglik canim afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,

    Şekerpareler çok lezzetli gözüküyor ellerinize sağlık.

    Sevgiler
    Müge

    YanıtlaSil
  5. Kızınında seninde ellerine sağlık
    çok güzel olmuşlar her ne kadar şerbetli tatlılarla aram iyi olmasada kızının yaptıklarından bir tanecik alıyorum.....
    Bu arada testi kebabı tek kelimeyle muhteşem afiyetler olsun.
    Hiç yemedimdaha önce ama
    nefis olduğu kesin.........

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık,ahsen maşallah mutfakta epey yardımcı oluyor herhalde,bundan sonra size iş dayanmaz.çok güzel görünüyor tatlınız

    YanıtlaSil