10 Şubat 2012 Cuma

Ispanaklı Börek





Herkese Hayırlı Cumalar,
Eşimle birlikte yeni bir bilgisayar aldık.
Tabii ki yenisi benim eskisi eşimin oldu.
Buradan kendisine tekrar teşekkür ediyorum.
 
 

Ispanaklı Börek
Börek için hazır yufka kullandım .Oldukça yumuşak ve lezzetli bir börek oldu.
Malzemeler
3 adet yufka
1/2 kğ ıspanak
3 adet soğan
Arzu ettiğiniz ölçüde peynir
Pulbiberi,karabiber
Yufkalar için
2 yemek kaşığı yoğurt
1 çay bardağı süt
1 yumurta akı (sarısı üzerine)
biraz zeytinyağı
Ispanakları doğradım ,güzelce yıkayıp süzdükten sonra  önceden kavurduğum soğanları ilave ettim.Baharatları ve peyniri ilave ettim.İkiye böldüğüm yufkaların arasına koyup sardım. 

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım nefis görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Medine den selam olsun Hatice kardeşim:)
    Eline sağlık ıspanaklı börek çok güzel olur bende severim yufka bulamadığım zaman milföy hamurunu incelterek veya baklava yufkasıyla yapıyorum
    Yeni bilgisayarın hayırlı olsun artık daha çok yazarsın değilmi?
    Ahsen'ciğimi de ablası ve ben öpüyoruz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. oooo biz de isteriz bu börekden tamam mı? şu hastalıklardan şifa bulalım da gelelim bari:)))şifa olmuştur inşallah,sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  4. ellerinize emeğinize ve yüreğinize sağlık
    gürbulaktan selamlar

    YanıtlaSil
  5. ablaa böreğe bak adı gibi böreek gibi derler ya canım cekti yaaa

    YanıtlaSil
  6. elinize sağlık Hatice Hanım :)
    BEN DE CTESİ GÜNÜ GELECEK MİSAFİRLERİM İÇİN BU BÖREĞİN
    pırasalısını yapacaktım ama böreğinizi görünce fikir değiştirdim...
    sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  7. yani bu tariften hic bise anlamadim yogurt sut yag hangi asamada konulcak ustune mi yufkaya mi surulcek?

    YanıtlaSil
  8. sayın adsız; yoğurt,süt,yağ ve yumurta akı karışımı ayrı ayrı yufkalara sürülür .Daha sonra iç malzeme konulur ve sarılır.Karışım artarsa iç malzemesi ile birlikte sarılmış yufkaların üzerinede sürebilirsiniz.Umarım anlamışsınızdır

    YanıtlaSil