21 Kasım 2011 Pazartesi

PORTAKALLI KURABİYE ve PATATESLİ BÖREK

Bilgisayarım bu aralar sık sık bozuluyor.Sanırım yenilenmek istiyor.
Bilgisayarımın çalıştığını görünce hemen iki  tarif paylaşayım istedim.
Patatesli Börek için
Malzemeler
3 haşlanmış patates
1 soğan
maydanoz
karabiber,kimyon,pulbiberi
hazır yufka
süt ve sıvıyağ
Patatesleri küçük küçük doğrayıp
soğan ile kavurdum .Baharat ve maydanoz ilave ettim.
Yufkaları 8 parçaya bölüp süt ve sıvıyağ karışımı sürdüm
ve iç malzemeyi koyup sardım.
Portakallı Kurabiye için
Malzemeler
3  yumurta
2 çay bardağı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 portakal kabuğu rendesi
1.5 çay bardağı mısır unu
6 çay bardağı un
biraz sarı üzüm
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
1 çay kaşığı karbonat

8 yorum:

  1. inşallah sizin için en hayırlı,en güzel bilgisayarı alırsınız,kurabiye çok güzel kabarmış,biz çok beğendik:) azıcık yanmaya yüz tutmuş:)
    böreğin de nefis, sıcacık yemek lazım dedim,
    sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. İki tarifinde nefis eline sağlık Hatice kardeşim ben hala desti kebabı için delikli çömlek alamadığımdan denemedim evdeki tencereye benzeyen kabın deliği yoktu belki iyi olmaz dedim alınca deneyip sana da yazarım inşaallah
    Ahseni ve seni öpüyoruz sevgiler

    YanıtlaSil
  3. mis gibi portakal kokusu ve mısır unu bir arada harika bir lezzet olmuşture canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ellerine emeğine ve yüreğine sağlık
    Gürbulaktan selamlar

    YanıtlaSil
  5. Ellerine emeğine ve yüreğine sağlık
    Gürbulaktan selamlar

    YanıtlaSil
  6. Her ikisi de enfes görünüyorlar, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. ohh iki tarifinde misler gibi olmuş canım ellerine sağlık...selamlar,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Canım kurabiyenden çekti, ne güzeldir mis gibi portakal kokulu...

    YanıtlaSil