11 Nisan 2010 Pazar

SADE GÖZLEME

Malzemeler:
1 kg un
su,tuz
tereyağ,sıvı yağ
Yapılışı:
Un,su,tuzu  karıştırıp iyice yoğurdum.
Yumurta büyüklüğünde parçalara ayırdım.
Hamurları biraz açıp yağ karışımını üzerine sürdüm.
Hamuru dörde katlayıpdinlendirmeye bıraktım.
Diğer parçalar da bittikten sonra hamurlarımı tekrar açtım ve teflon tavada pişirdim.
Pişirirken biraz daha yağ sürdüm.
Arzu edenler hamurun içine maya da koyabilirler.
Bu tarif annemin bize pratik olarak yaptığı gözleme tarifidir.Afiyet olsun...

4 yorum:

  1. ablacığım ellerine saglık çok güzel görünüyor onu yemek nasıl olur acaba merak ediorum sen harikasın.... *one number*

    YanıtlaSil
  2. kızım elllerine saglık çok begendim inşallah birgün beraber yaparız..

    YanıtlaSil
  3. OOOO MAŞALLAH BU NE GÜZEL BİR SUNUM BÖYLE TEREYAĞLI OLMASAYDI YERDİM AMA:(((
    ANASINA BAK KIZINI AL DİYE BOŞUNA SÖYLEMEMİŞLER

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık Hatice ablacım,gözlemeler harika görünüyor,bakır eşyaları seviyorsun galiba.

    YanıtlaSil