6 Aralık 2010 Pazartesi

KAKAOLU ŞEKERPARE


Kısa bir aradan sonra herkese merhaba,sizlerle paylaşmak istediğim tarif Oktay Usta'nın Lezzet Yolculuğu
kitabından Kakaolu Şekerpare
Malzemeler:
1 paket margarin,
3 adet yumurta,
yarım çay bardağı sıvıyağ,
yarım çay bardağı pudra şekeri,
yarım çay bardağı irmik,
1 çay bardağı hindistan cevizi rendesi(ben kullanmadım),
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
alabildiği kadar un,
2 çorba kaşığı kakao
Şerbeti için:
4 su bardağı toz şeker,
3.5 su bardağı su,
4'de 1 limon
üzerine bütün fındık
Not:Üzerinde kullandığım fındıkları Giresun'dan arkadaşım getirdi çok lezzetliydiler kendisine tekrar teşekkür
ediyorum.Afiyet olsun.

6 yorum:

  1. selam Hatice ciğim şekerpareyi zaten ailece pek severiz de kakaolusunu hiç yapmamıştım bir defa tatldeyken otelde yemiştim lezzeti güzeldi seninkiler de güzel görünüyor denerim bir ara inşaallah
    sevgiler canım
    afiyetle kal
    Hicri yılın hayırla gelsin dua da unutma lütfen

    YanıtlaSil
  2. ELLERİNE, EMEĞİNE VE YÜREĞİNE SAĞLIK

    GÜRBULAKTAN SELAMLAR

    YanıtlaSil
  3. BU TATLIYI YİYEN BİRİSİ OLARAK ÇOOOK GÜZEL OLMUŞ HERKESE TAVSİYE EDİYORUM DİYEBİLİRİM:)))
    ELLERİN DERT GÖRMESİN,SELAM VE DUA İLE

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık şekerpareyi kakaolu hiç denemedim

    YanıtlaSil
  5. Selam Hatice kardeşim hatim cüzünü okudunsa bir haber versen çok sevinicem dua için bekliyoruz
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ablacıgım çok özledim gene o resminde kördüğüm kakolu şeker pareni canım çok çekti harika yapıyosun ben gelince hep yap ellerine saglık

    YanıtlaSil